Vi hatar allt som ni står för

Bland det sista jag fick innan jag for till Mozambique var en sönderläst version av Steinbeks ’Möss och Människor’. Det är nog dags att läsa den boken nu och lära sig vad som skiljer mössen från människorna. Jag vet i alla fall var jag står i den frågan. Som vanligt blir vi Tingsryd-fans hånade för att vi anser att traditionella värderingar som heder och moral är viktiga, även i dagens samhälle. Som vanligt kommer kritiken från håll som vi borde ha vant oss vid att de inte håller med oss om vad som är viktigt i livet. Jag riktar i alla fall ett stort tack till Växjö HC, David Laudius och Joakim Hilding för att de häller ordentligt med bränsle på derbykänslorna inför hösten.


Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Det är kanske det som skiljer oss från andra fans?? Moral, vett och etik står högt i kurs ;)

2010-04-16 @ 18:19:29
URL: http://lisselgard.blogg.se/
Postat av: james

STOR TUMME UPP! håller med till 1000 procent.

2010-04-17 @ 01:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0