Heja Sverige!


Så här såg fritidsgården ut timmen innan gästerna anlände.

En trogen läsare och flitig kommenterare brukar oroa sig för mina kostvanor. Igår delade jag och Lidhultarn på en kebabpizza från Exelle medans den Nyblivna Pappan åt en kebabtallrik.

Till det delade vi på ett par liter öl...

Ishockeyn mot Tjevckien slutade med förlust. Mest energi under matchen la jag på att försöka fota domaren som var otroligt lik Tomas Lundström. Det hela försvårades av att det var tvådomarsystem och att jag sällan var beredd med kameran när rätt domare väl dök upp i bild.

Fotbollen slutade ju som den gjorde och det överlåter jag åt fotbollsexperterna, Niklas Holmgren till exempel. Själv gick jag på toaletten när matchuret tickade in i 93e minuten. Jag hann knappt öppna gylfen innan jag hörde hur gästerna började jubla. Ett jävla skitmål men ack så viktigt. Kvällen avslutades på Biskopen med ytterligare ett par öl vilket bidrog till att det idag är aningen tyngre än vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0