3 dagar kvar

  • Intresserad av bussresa till bortapremiären i Mörrum? Info finns här.
  • Vill ni läsa om Mörrums lag inför den kommande säsongen, den gamla räven Bengt Josephson har skrivit ett rejält reportage till Mörrums hemsida där det mesta tas upp. Jag måste säga att det glädjer mig att David Nilsson och Andreas Svensson är tillbaka i laget. Mörrumsprodukter som de är så hör de inte hemma i ett till Mörrum konkurrande lag i samma serie. Det är fan inte rätt att åka in i sin egen hemmahall iklädd bortalagets tröja.
  • Panathinaikos - Galatasary rullar i bakgrunden och nu har Gate 13 börjat höras.
  • Det är tydligen utförsäljning på utgående produkter i souvenirhopen på söndag. Nog förstår jag att det är för att det är ett nytt sortiment på väg in, men det skadar nog inte att ta med sig ett par hundringar extra på söndag. Jag skulle behöva köpa mig en luvtröja, eftersom alla de jag tidigare har köpt i Dackehallen har krympt till storlek XS, alternativt förlorat all resår.
  • Tisdagens Debatt avhandlade den privata sjukvårdens för- och nackdelar. Det var helt klart säsongens bästa Debatt, kanske för att svajiga Belinda Olsson var utbytt mot aningen stadigare Lennart Persson. Ikväll är ämnet den tidigare Guantanamo-fången Mehdi Ghezali, och hans vistelse i Pakistan. Det kan helt klart bli ett intressant program, men jag ser en uppenbar risk att det kommer vara många som tycker utan att tänka först. Vi får se hur det går.
  • Mina försök att lägga till Viasat Sport i mitt redan digra kanalutbud fortsätter vara fruktlösa. Det hade faktiskt varit lite småtrevligt att titta på Trojas premiär ikväll. Matchen mellan Panathinaikos - Galatasary lyckas inte riktigt fånga mitt intresse. Det får nog bli en bra bok istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0