Lördag

  • Det går att läsa på LG´s sida vilka matcher han kommer sända i höst. Förvånansvärt nog blev det inte så mycket med de grönvita, inte i det schemat som sträcker sig fram till 1/11 i alla fall. De TAIF-matcher han visar är, Sön 4/10 Pantern - TAIF, Fre 9/10 GSK - TAIF och Ons 14/10 Hammers- TAIF.
  • Tingsryd - Växjö idag alltså, sista träningsmatchen innan seriestarten. Dags för de gamla att vakna till nu kanske? Einarsson och Svensson står båda på 0+1 poängmässigt medans CJ inte mäktat med en enda poäng ännu. Nåja, hade det varit yngre grabbar så hade jag blivit lite mer orolig. De gamla elefanterna brukar inte vara direkt hetast på isen i träningsmatcherna.
  • Det är innebandy idag som sagt. Uppstigning kl 09, frukost kl 10, promenad kl 11 och samling kl 12. Vi får hoppas det är en hållbar uppladdning. Sen hoppas jag att det blir lite galej ikväll, om så inte blir fallet så kan jag ju alltid trösta mig med Tottenham - Man Utd med avspark 18.30.
  • ...och nu visar det sig att Juha Gustavsson har fått influensa lagom till hemmadebuten.
  • Igår kväll åt jag middag med mor och far. Vi åt thai-mat och drack tjeckisk öl innan det var dags för kaffe och efterrätt framför Doobidoo. Det var en ganska trevlig inblick i mina föräldrars värld som trots allt är ganska långt ifrån mitt eget liv. Men en gång ibland så kan jag väl tycka det är ganska skönt faktiskt.
  • Stick-graffiti, så kallas det.

Kommentarer
Postat av: Joffemannen

Inga matcher från Dackehallen? Verkar ju vara nån sorts konflikt. Surt också att han ska visa den enda matchen jag kan cykla till - vare sig det blir i den omöjliga ladan på Kirseberg eller på Isstadion.

2009-09-14 @ 13:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0