Nu kör vi!

En för alla, alla för en.
TAIF är laget för en hockeyvän.

  • Jag plockade fram min gamla TAIF-cd som låg här i en bokhylla, tyckte det var på tiden att även den låten hamnade på youtube.
  • Nybro har ett läsvärt reportage om de forna derbyna mellan Tingsryd och Nybro på sin hemsida
  • Snörningen i halsen, övervägande grönt och ett stort T på bröstet. Det gillar jag med de nya tröjorna.
  • Låtlistan är blandad som sig bör en dag som idag. Marit Bergman, Ebba Grön, the Ting Tings, Cock Sparrer och Queen är något av det som snurrar.
  • Premiärklädsel? Den nya grönvita T-shirten och en grå luvtröja duger gott. Mina Adidas Superstar är nyputsade och redo för premiär.
  • Den Nyblivna Pappan tyckte att jag skulle tippa tabellen här i bloggen. Jag känner att jag har för dålig koll på de andra lagen men jag kan tippa hur jag vill att det ska sluta.
    1. Tingsryd
    2. Pantern
    3. Nybro
    4. Mörrum
    5. Olofström
    6. Gislaved
    7. Karlskrona
    8. Kristianstad
    9. Kungälv
    8. Halmstad
  • Hur dagen än slutar så kan man väl räkna med att bloggar, forum och hemsidor ikväll erbjuder en hel del läsning ikväll. Det är nog bättre jag återkommer då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0