Snart kommer posten

  • 1-8 borta mot Mörrum, det påminner om fornstora dar. Sju olika målskyttar, fyra olika kedjor som producerar och en backsida som får mycket beröm. Vidare verkar det som om det var mycket folk på bortastå och en bra stämning i Jössarinken. Sammanfattningsvis kan man nog säga att jag missade något igår kväll.
  • KHK - Olofström 4-7 och efterspelet når (väntade) komiska höjder. En underhållande sammanfattning av kommentarer och åsikter hittar ni här. Det kanske vore nyttigt om de lärde sig i Karlskrona att inte bygga upp enorma luftslott som faller så fort det börjar blåsa lite. För helvete, visa lite tålamod eller ödmjukhet. Två egenheter som kan visa sig vara ganska nyttiga även i övriga livet.
  • Mörrum är imponerade, här och här.
  • Vad fick jag själv ut av gårdagen då? Förlust med 0-3 i premiären, en förbannat lam insats från vår sida och sen en lång hemresa. Med andra ord en innebandymatch jag kunde varit utan. Förlorar man med 3-0 så kan man aldrig vara nöjd, men jag är nöjd med min insats i alla fall. Jag gjorde vad jag kunde och vad jag är bra på, men det räckte inte. Dessutom lyckades jag även få ett sånt där härligt brännmärke från golvet på ena höften, ett sånt som svider härligt.



Kommentarer
Postat av: Erik

Idrotts-skador och övriga blåmärken är tufft och manligt och visar på att du är en riktig fighter på plan. =)

2009-09-24 @ 11:47:09
Postat av: Joffemannen

Skönt läsa om det gemensamma jublet på Jössarinken när Olofström gjorde mål, i några av kommentarerna på Fhalanders pratsida. Får se till att ta mig upp i skogarna för några matcher i höst

2009-09-24 @ 13:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0