Heja TAIF

  • Storseger med innebandyn. Ledning med 7-1 efter två perioder och 9-5 till slut efter att vi kopplat av onödigt mycket på slutet. Själv svarade jag för livsviktiga 3-0 och passade fram till matchavgörande 6-0. Glädjande med seger och oerhört glädjande för egen del att prestera lite poäng.
  • Växjö City kryllar av piket-bussar med tonade svarta rutor. Jag kan dock inte låta bli att vara lite orolig att poliserna lär bli sysslolös under detta ministermöte.
  • Tingsryd-Växjö följer jag nu via everysport.com. 0-3 en bit in i andra perioden. Det känns onödigt mot ett sånt ängagäng. Dumt att ge dem tre måls handikapp. Kan kanske vara bra med en ordentlig genomkörare idag så inte tuppkammen växer allt för mycket inför premiären nästa helg.
  • Ikväll vankas det fest med innebandylaget, supportrar och övriga groupies. Jag tror nog det kan bli väl så trevligt. Men medelåldern kommer nog vara ganska låg så man får nog ligga i bra om man ska kunna hänga med i tempot.
  • Bloggandet får lov att återkomma imorgon, sånt har jag inte tid med nu i allt festplanerande och fotbollstittande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0