Alla kan bli hjältar


Höst

  • Jag sitter just nu och tittar på gårdagens avsnitt av 'Här är ditt liv' med Jan Eliasson som gäst. Ingvar Oldsberg är ingen favorit som programledare, men Eliasson tycker jag är väldigt intressant så det är ett program jag gärna tittar på.
  • 'Knallen i Dackehallen' borde börja sjungas mer på läktarna i Dackehallen, det är en fin bit som borde framhållas betydligt mer.
  • En slitsam helg är över och det känns i kroppen. Precis hemkommen från ishockeyn träffar jag på en kvinnlg bekant och får en mycket uppskattad kram. Det är sånt som behövs en söndag när stegen är lite exrta tunga.
  • Det var en minst sagt bra vecka för Tingsryd AIF. A-laget vinner alla sina tre matcher, J20 vinner i Ljungby och J18 vinner i sudden mot både Växjö och Troja. Hade jag varit karlskronait så hade jag dragit stora växlar av detta och utnämnt oss till den framtida maktfaktorn inom ishockeyn i Sydost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0