Sabato


Trojas uterink har fått ett tak.

  • En av mina favoriter i J-lagen har länge varit Rasmus William på grund av hans coola namn. Idag krossades delar av min värld då jag upptäckte att han inte heter R William, han heter R Willman. Dock visade han sig vara en god hockeyspelare så han kan fortsätta vara en favorit.
  • Växjös bästa bartender har lämnat staden, men jag får fortfarande lite extra bra betjäning på Bishop Arms. Det uppskattas!
  • Öster vänder 0-2 borta mot Frölunda till seger med 3-2. Oerhört viktigt!
  • Idag åker mor och far till Italien för att dricka vin en vecka, vilket jag är väldigt avundsjuk på. Det hade varit skönt med en liten utlandsresa att se fram emot. Italien har jag ju dock varit i väldigt många gånger så det är dags att se sig fram emot något annat. Jag vill minnas att jag inatt satt och letade billiga flygbiljetter till Barcelona, så det kanske händer något så småningom.
  • På vägen hem från Ljungby spelades Boten Anna på P3. Vilken ofattbart bra låt det är.
  • Tipset gick åt skogen idag. Det såg länge bra ut men på slutet fallerade det totalt och vi slutade på den obligatoriska nian. Föll på Göteborg, Chelsea, Birmingham och Leicester. Nästa lördag, då jävlar...
  • Ikväll är jag värd för en 22-årsfest. Eftersom jag har den perfekta lägenheten för förfest så är det sånt man får bjuda på ibland. Jag har inte så bra koll på vilka som kommer, men det blir nog mycket innebandy-relaterat folk. Jag fick dock order om att bjuda in lite tjejer eftersom det i mitt innebandylag finns en myt om att jag har en hel uppsjö av dem. Sanningen är dock att alla mina tjejer har lämnat stan, vilket är väldigt tråkigt.
  • K Special kl 20 nästa fredag; "Broder Daniel Forever". Hade jag haft en video så hade jag ställt timern redan nu. BD är Sveriges bästa band genom tiderna.
  • Nähä, dags för en dusch och lite städning om det ska bli något av den här kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0