Kvällsbestyr

  • Eva-Lena fortsätter bjuda på bilder som passar utmärkt som skrivbordsunderlägg. Jag tycker det var glädjande att se hur många grönvita vi var på plats i Victoria-hallen i söndags. TAIF - Nybro är derby som lockar mycket folk, samtidigt som att det i år finns en positiv känsla runt Tingsryd AIF som folk känner av.
  • Trollungarna kom som sagt till stan idag. Ett oerhört kärt återseende, men det märks att det var ett år sen senast.
  • Hur jag ska spendera min onsdagkväll har blivit lite av ett problem. Min förkylning gör att innebandy inte är ett alternativ. I förvirringen bokade jag in Champions League-kväll med polarna men idag insåg jag att jag hade glömt att det är TAIF - Mörrum imorgon. Dessutom lovade jag idag Trollungarna att vi skulle ta en sväng på De Luxe imorgon. Det blir svårt att kombinera alla tre alternativen, så lösningen blir väl en tur till Dackehallen och sedan vidare mot De Luxe. Lyckas jag hitta en chaufför till Dackehallen så kanske man kan ta en öl eller två till matchen, trots att idrott och alkohol givetvis inte hör ihop.
  • Ikväll verkar det däremot bli en Champions League-kväll. Trollungarna slängde in handduken så istället öppnar fritidsgården. Kaffebryggaren är laddad, sockerkakan är skivad och bullarna framplockade ur frysen. Nu återstår det bara att se om vi väljer Barcelona - Rubin Kazan eller Liverpool - Lyon.

Kommentarer
Postat av: Pontus

Kan väl bara bli Liverpools match va?

2009-10-20 @ 20:35:12
Postat av: lakej

Hade Lantmännen/Granngården uppvisning av sitt sortiment i Nybro i söndags? eller varför är det så mycket folk iklädda grönt och vitt på bilden?

2009-10-20 @ 20:57:24
Postat av: 1923

Var det ett försök att håna oss för att vi var många grönvita på läktarna i Nybro?

2009-10-20 @ 21:20:41
URL: http://nittontjugotre.blogg.se/
Postat av: Joffemannen

Tror lakej har lättare att ta till sig bilder än text.



Skrällar i båda matcherna, ser lite tufft ut för Liverpool just nu

2009-10-20 @ 22:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0