God morgon Fredag!

  • Bishop Arms har tydligen microbryggeri-vecka, så igår fick man prova sig fram bland en rad nya ölsorter. Oktoberfest från Nils-Oscarbryggeriet rekomenderar jag starkt. Det blev en trevlig kväll i ett trevligt sällskap, och även om det blev en förhållandevis tidig hemgång så får kvällen anses som en succé.
  • "Tidernas bästa straff", jag vet inte hur reglerna ser ut egentligen. Men drar han inte pucken bakåt?
  • J18 fick rejält med pisk igår, 2-7 mot Skövde låter inget vidare. Nu verkar det dessutom som om J20 får klara sig utan mitt stöd i helgen. Imorgon spelar Öster och på söndag har jag innebandy som krockar. Planen var ju egentligen att åka ner till Dackehallen ikväll för att se dem mot Södertälje. Men jag har inte lyckats få med mig någon till kvällens match, och själv är jag inte så sugen på att åka ner till Tingsryd en fredagkväll. Det får bli B-lagsmatch med innebandyn istället, jag kan behöva springa av mig lite.

Kommentarer
Postat av: Tekning

Du får en liten juniordos här istället !!!



http://www.youtube.com/watch?v=6TxGVSw6Ayw

2009-10-16 @ 09:23:05
Postat av: Tekning

Oj det var ju den länken du hade, sorry !

2009-10-16 @ 09:50:01
Postat av: vetarn

man får dra pucken bakåt i ishockey, bara inte åka bakåt, i innebandy däremot får du inte bollen gå bakåt...

2009-10-16 @ 13:52:32
Postat av: 1923

Finemang. Tack ska du ha vetarn, då är jag också en vetare.

2009-10-16 @ 14:20:45
URL: http://nittontjugotre.blogg.se/
Postat av: NN

Lite intressant bakgrund till Nils Oscar Bryggeri och dess ägare....

Postat av: Krut

J20 blev hårt tillbakapressade idag. Förlorade skotten med 26-49 (det speglar matchen), men lyckas ändå vinna med 3-2.

2009-10-16 @ 22:31:07
Postat av: 1923

NN: Det var ju fan också...

2009-10-16 @ 23:05:22
URL: http://nittontjugotre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0