Nya segrar

  • Ännu en match som jag inte såg, men ett resultat som glädjer likväl. Seger med 7-2, propagandaspel enligt taif.nu och 2500 på läktarna. Miljonmannen tystar kanske ytterligare någon mer kritiker genom att göra ett par nya poäng och även Olof Svensson fortsätter göra mål. TAIF ångar på och har redan skapat sig ett lagom avstånd ner till femteplatsen. Vi är tunga att möta i år, det kan vi nog konstatera.
  • Själv svarade jag återigen för en ganska bra innebandyträning. Jag blir på oerhört mycket bättre humör när jag dels tillåts prestera och när jag sen även gör det. Med detta i minnet så blir torsdagen betydlige behagligare. Även om jag har väldigt mycket att ta tag i imorgon.
  • Jag håller med Enestubbe i varenda ord i det här inlägget. Jag saknar också AIA, och jag saknar Moore Support. Jag saknar motståndare som kommer till Dackehallen och väcker lite känslor.
  • 4-0 till Nybro lät ganska bra. Det hade varit underbart att se ett slokörat Karlskrona utan supportrar komma till Dackehallen på söndag. Nu är det väl risk att de ser kvällens vunna poäng som en seger och inte är helt nertryckta i skorna när de kommer till Dackehallen på söndag. Men nervösa, det lär de allt vara.
  • Igår kväll var det Batman, ikväll är det 'Indiana Jones och kristalldödskallens rike' som visas. Indiana Jones är för mig (som för de mesta andra antar jag) en bardomshjälte så jag klagar sannerligen inte.

Kommentarer
Postat av: Joffemannen

Den är tyvärr inge bra dendär kristallskallen. Lite roligt när han flyger kylskåp, men han ska slåss mot tyskar, så e det

2009-10-08 @ 08:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0