Suck och pust

  • Scarlett Johansson är inte bara en väldigt vacker och skicklig skådespelerska, hon är även väldigt tacksam att lyssna på. Tack Scarlett och tack Spotify!
  • Det är en ganska intressant omgång i Div1 F imorgon. Blekinges bästa lag kommer till Dackehallen för en tidig seriefinal inför troligtvis välfyllda läktare. Karlskrona, stärkta av ett par enkla segrar mot mediokert motstånd, åker till Nybro. Det känns som om det är dags och en bra chans för både hemma- och bortalag ge ett styrkebesked och visa att de vill vara med i och utmana i toppen. Detsamma gäller mellan Kristianstad och Pantern, två lag som hitills har blandat och gett resultatmässigt.
  • Öster?
  • Idag har jag träningsvärk i baksidan av låren. Det är oklart om det beror på innebandyträningen igår eller på att jag fick putta igång stendöd bil på en parkeringsruta sent igår kväll. På något vis är jag ganska nöjd att det för en gångs skull inte var min bil som strulade.
  • Blogg-trenden går i vågor, det är lätt att starta upp bloggar men efter ett tag tryter inspiration och lusten och bloggar försvinner en efter en, tråkigt att det ska behöva vara så.
  • Hur sugna tror ni Karlskrona är att åka till Dackehallen på söndag om de skulle råka förlora imorgon?
  • Otrohets-affären som jag blev indragen i har nog löst sig. Igår ringde kvinnan i fråga till mig för att diskutera något och då insåg hon nog sitt misstag. Nu får vi bara hoppas att hon förmedlar denna insikt till sin man också så är jag nog helt utom fara.

Kommentarer
Postat av: Tekning

...men din blogg är intakt och det är vi många som är tacksamma för...jag får sånt samvetskval...



=)

2009-10-06 @ 13:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0