Snow on the 10th of May

  • Örebro vill bygga en ishall för 5.000 åskådare, om de ska fylla den så får de allt förbättre sitt mediokra publiksnitt på 1690 åskådare per match...
  • Ikväll verkar det bli ett besök på Restaurang Lanterna tillsammans med ett väldigt trevligt sällskap. Dessvärre har de ingen kebab-pizza på Lanterna, men det ska nog gå bra ändå.
  • 93-åringen är ganska frisk av sig och sysselsätter sig om dagarna med att sköta sin trädgård, plocka svamp eller bär i skogen och är ute på sjön och fiskar. Det klimat vi har just nu gör dock att han gärna håller sig inne istället, vilket vi är många som uppskattar. Dels blir han lättare att få tag på och dels så uppskattar han lite mer om man kommer och dricker kaffe när han inte har något annat för sig. Så i eftermiddag får det bli en kopp svart under hans skomakarlampa.
  • På tal om Pizza och dess effekter så tror jag att det är dags att jag letar upp en våg. Jag börjar få en känsla av att jag har gått ner en hel de i vikt igen. Tror det är bäst att undersöka om så är fallet. Mina föräldrar har en våg, kanske dags att jag hälsar på dem.
  • Halloween... nja, jag avstår!

Kommentarer
Postat av: Roland

Var bor 93-åringen?

2009-10-30 @ 13:46:22
Postat av: qwerty

Haha, han som kommenterade ditt matintag, och din vikt, måste varit KHK'are. En riktig medgångssupporten helt enkelt.

2009-10-30 @ 14:00:02
Postat av: qwerty

*medgångssupporteR

2009-10-30 @ 14:01:39
Postat av: Tekning

Fråga 93-åringen om han känner Erik på torpet, en legend på BK-torpet om man säger så.

2009-10-30 @ 15:28:36
Postat av: 1923

Han bor i Växjö, och visst kände han Erik på torpet.

2009-10-31 @ 14:37:37
URL: http://nittontjugotre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0