Det är svårt att sätta ord på känslor

Jag satt och pratade med en tjej häromdagen som kastade ur sig att kents Utan dina andetag var hennes favoritlåt. Jag kunde inte låta bli att visa henne den video jag knåpade ihop när Larry Pilut och Anders Åkesson skulle lägga av.

Jag: Vad tyckte du?
Tjejen: Jag blev lite besviken...
Jag: Besviken?
Tjejen: Ja, ett hockeylag... Jag trodde ju det skulle vara något djupt och fint.
Jag: Kärleken till ett hockeylag kanske kan vara djup och fin på sitt sätt...?
Tjejen: Ja, kanske. Men det är inget jag kan förstå.
Jag: Nej, och det är nog tyvärr inget jag kan förklara heller.
Tjejen: Mm, synd...


Kommentarer
Postat av: lakej

Vilket givande samtal.

2009-10-20 @ 19:19:33
Postat av: 1923

Vilken givande kommentar...

2009-10-20 @ 19:26:03
URL: http://nittontjugotre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0