Tisdag morgon

  • Det blev en relativt hård innebandyträning igår kväll. Vi har ett speluppehåll som är längre Tigrarnas, och då tyckte vår tränare att lite fys kunde vara på sin plats. Till slut skakade lårmusklerna både fram och bak i kramp. Idag känns det helt ok, men jag vet att om några timmar kommer träningsvärken.
  • Igår pratade jag med Italienskan, med Skånskan och med Koreanskan. Alla är saknade på sitt sätt.
  • Det är intressant att se vad ni väljer att kommentera här i bloggen. Ibland blir jag nöjd över mig själv för att jag lyckas skriva ett inlägg som verkligen handlar om ishockey. Men de inläggen brukar ni sällan ha åsikter om, istället är det mina inlägg som handlar om ingenting som ni har åsikter om.
  • Idag kommer det en leverans nybakade frallor och bullar. Min mor är i stan så då passar jag på att bjuda in henne på frukost innan vi sparkar igång dagen. Det är nog bäst jag springer ner en sväng till ICA nu dock så hon får lite mjölk att ha i kaffet.
  • Idag när jag vaknade så visar C+ en repris av Södertälje - Luleå från igår kväll. Innan jag vaknade till ordentligt nog för att byta kanal så hade en väldigt skäggprydd Nicklas Olausson hunnit med att göra 1+1 i andra perioden. Målet han gjorde var väldigt snyggt tycker jag, jag trodde inte han var så snabb.

Kommentarer
Postat av: Kenny Pavey

Haaaa, haaaaaaaaa! Kolla in länken. Vilka sköna människor det finns. Och vilken ripoff, vet Black Army om det här?



http://tu09.blogspot.com/

2009-11-03 @ 10:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0