Söndagstankar

Det blev en förhållandevis lugn lördag. Mitt sociala ansvar krävde egentligen att jag skulle närvara på en fest igår kväll. Men brist på både ork och motivation gjorde att jag stannade hemma med dåligt samvete istället. Längdskidåkning, fotboll, blå monster, ishockey och Google Earth underhöll oss under kvällen.

Om en dryg timma ska jag hämta 93-åringen och åka ett par mil söderut. Planen är att jag ska skruva på mina vinterdäck och sedan äta söndagsmiddag hemma hos mor och far. Det där med bilar är verkligen inte min grej, så även om jag tycker det är förbannat tråkigt att byta däck så blir det viktigt att jag gör det själv. När detta är avklarat så tar vi med oss 9-åringen och åker till Dackehallen.

TAIF har fortfarande en del skador, vilket gör att det ryktas om att vi får se Simon Dahl i a-laget igen. Ska bli spännande att se om så blir fallet. En söndag hemma mot Mörrum kan bli trevligt och gemytligt. En bra dag att dricka glögg tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0