Tingsryd - Nybro

Men kärleken som fanns där en gång
Har byggt något vackert som krossar allt


Tingsryd vinner ikväll en väldigt bra ishockeymatch mot Nybro med 5-3. Tingsryd får en bra start med två tidiga mål och efter det känns det som en lång uppförsbacke för Nybro. Nybban gör det dock bra och i tredje perioden känns det som om den första förlusten är nära. Vi var många som pratade om hur förvånande det är att Nybro ligger i den prekära situation som de gör. De har stått upp bra emot oss i alla tre matcherna och är de motståndare som har imponerat klart mest på mig. Att/om inte Nybro tar sig till Allettan är både tråkigt och förvånande med tanke på vad jag har sett.

Det börjar bli lite drygt med alla skador tycker jag. Ikväll åkte Simon Dahl på en smäll (bilden) och i sista perioden spelade Björklund forward och jag tror att det var Lundström som fattades. Det är skönt att vi har en bred trupp, och det är skönt att skadorna kommer nu. Men, det är likväl inte att föredra.

Kul att se att ett av mina rim har etsat sig fast...

Elit Skybar kan nog bli en bra inkomstkälla, men det är nog bäst att den inte är öppen efter match.


Kommentarer
Postat av: D-N-P

Bygg något vackert eller krossa allt



2009-11-28 @ 00:42:37
Postat av: a

haha dina alster sprider sej!

2009-11-29 @ 20:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0