Kung, kung, kung!

För två år sedan aviserade ikonerna Anders Åkesson och Larry Pilut att hemmamatchen mot Väsby var deras sista match. Efter den matchen knåpade jag ihop ovanstående amatörmässiga video som en half-tafflig hyllning. Nu klargörs det att Kung Åkesson är klar för sin 20e säsong i den grönvita tröjan. Det är stort, väldigt stort! Den där utflykten till Karlskrona stör ju dock fortfarande, väldigt tråkigt att det skulle behöva ske och smutsa ner ett annat prickfritt CV. Det känns lite som att den där förlusten mot Väsby fortfarande grämer kapten Åkesson. Nu kan vi lägga Asplöven-förlusten till samma kategori. På sätt och vis känns det som att Åkesson inte ger sig förrän vi är tillbaka i Allsvenskan. Det här var en viktig och nyttig påskrift. Ingen blir större än Anders Åkesson!


En Harry Potter-bok på koreanska och tio par nya strumpor, nu är jag redo att åka till japan.
Jag återkommer med bloggandet efter helgen.

Kommentarer
Postat av: Gorillan

Fick nästan en liten tår i ögonvrån av den videon. Skulle Åkesson lyckas föra TAIF tillbaka till AS så kommer det nog få flöda fritt ;-)

2009-05-05 @ 16:57:05
Postat av: Holger

Hej Du har fått en award av mig. Se mera på http://blogg.aftonbladet.se/25012/perma/1207559

2009-05-11 @ 23:11:07
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2501

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0