Hai!


Tokyo, you got the rhytm in you...

  • Så var jag hemma i Korea igen efter en sexdagars utflykt till det moderna och urbana Tokyo. Att det var en galen stad är ingen överraskning. Dock inser jag att jag har börjat bli ganska berest när en stad som Tokyo inte hamnar på min topplista över besökta städer. Men städer där det erbjöds femklassing ölservering på 59e våningen, med utsikt som på bilden ovan, går givetvis inte av för hackor. Får ni chansen att åka till Tokyo så tycker jag ni ska ta den i alla fall, även om det är en galet dyr stad.
  • Under de gångna dagarna har en av Trollungarna, Skånskan, 2-åringen samt Italienskan alla fyllt år. Alla älskade och väldigt saknade på sitt vis. Presenter och gratulationer har skickats ut över Europa.
  • Sebastian Ellerstad, du kanske borde prova lite Google Earth nästa gång du skriver på för en ny klubb. Jag vet inte vad du förväntade dig av Tingsryd som samhälle, men någon storstad har nog ingen påstått att är i alla fall. Tråkigt att du inte presterade på den nivå vi eller du hade hoppats på, men nog hade det kännts bättre om du lämnade med huvudet högt istället för som en grinig barnunge. 
  • My Way har blivit något av min signaturmelodi på karaoke. Sjukt bra låt som jag drar av med briljans.
  • Backarna Björklund, From-Björk samt Jacobsson är alla klara för ytterligare en säsong i TAIF. Bra jobbat av sportgruppen med Gusten i täten. Björklund vet vi alla är en väldigt bra back, egentligen för bra för divison 1. From-Björk har jag aldrig personligen sett spela live, men jag vet att jag gillar hans namn och att han hade ett stiligt slutspels-skägg. Robin Jacobsson visade upp ett spel som vi sällan har sett tidigare i TAIF, och blev snabbt väldigt populär. Tre viktiga underskrifter som alla borgar för att nästa säsong kan bli bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0