På återhörande

  • Det blåser positiva omgångar i föreningen. För ett drygt år sedan blåste det betydligt snålare när den förra styrelsen blev ersatt av Liljegren & C:O. Jag har, i vanlig ordning, ingen ordentlig insyn i föreningen och vet inte egentligen om den föregående styrelsen gjorde ett bra jobb eller inte, men jag tycker det är tydligt att den nuvarande har gjort ett hästjobb. De siffror som har kommit ut de senaste dagarna är riktigt lovande, och ökar min tro på framtiden. Det är bara att lyfta på hatten för de ledande inom föreningen.
  • Ökad omsättning med 45%, det borde knappt vara möjligt.
  • Tydligen ska min mor, min syster samt 8-åringen till Ullevi på onsdag för att titta på Sverige-Malta. Vi får verkligen för deras skull hoppas att Sverige tar den ack så viktiga segern på lördag, annars är det risk att onsdagen blir ganska avslagen.
  • Utflykterna i Korea duggar tätt nu sista tiden. Imorgon står det ett besök på en Hyunday-fabrik på schemat, och i helgen är det dags för att i två dagar leva tempel-liv. Lite tråkigt bara att dessa utflykter innebär att jag varken kan se någon fotbollsmatch eller någon tennis i helgen. Jag hoppas att munkarna tillåter mobiltelefoner i templet så jag kan få lite rapporter i alla fall. Med tanke på den långa helgen som väntar så skulle jag bli förvånad om det blir något bloggande förrän tidigast på söndag för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0