Dags att börja packa ihop...

  • Min kartong börjar bli fullpackad med allt krimskrams som jag samlat på mig under mina snart fem månader på drift. Jag lägger min grönvita fana som en svepduk över detta livet och återvänder med blandade känslor till vardagen i Sverige. Jag inser att detta nog var sista gången som jag kan leva tonårsliv, både på gott och ont.
  • Bloggtorkan fortsätter. Har någon förslag på vad jag ska skriva om?
  • Häromdagen köpte jag hem en web-sändning från stormatchen Torslanda - Öster. Det var bland det mest tragiska jag har sett på länge. Det får lov att bli ändring på det nu när jag återkommer.
  • Det är spännande i Korea nu för tiden, kanske är dags att lämna trots allt...

Så här ledsna är koreanerna över att jag lämnar landet,
jag klandrar dem inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0