Lördag

  • Jag har ett trapphus med väldigt god akustik. Häromdagen gick jag där och visslade på Bonnie Tylers "It´s a heartache". Helt plötsligt slog det mig att det ju är en Rögle-sång. Tänk att det skulle ta mig tio år att inse det.
  • Stiltje råder. Mycket tacksamt kom nyheterna om Elite Skybar som medförde att vi grönvita bloggare fick lite nytt att skriva om, mycket uppskattat. Nu kan vi inte göra annat än att vänta på nästa nyhet...
  • Det blev en ganska lugn fredagkväll men likväl ett besök på Bishop Arms som var förvånansvärt tomt. Ett par stupfulla ståplats-legender från Dackehallen bjöd på underhållning och ölen smakade lika gott som den gjorde för sju månader sedan.
  • AIK fick sin licens. Jag är för dåligt insatt i regler och förordningar för att säga om det var rätt eller fel. Men det betyder i alla fall att vi i april 2010 förhoppningsvis får fira på allvar och utan att några som helst tveksamheter. Det är kanske bäst så trots allt.

Det är mycket prat om Elite Skybar nu för tiden. Min förnämliga balkong
går numera under namnet Elite Skybar 2...

Förresten, det är stort bland tonårs-bloggerskorna (läs Blondinbella och Kenza) att äta Ben&Jerry-glass. Därför blev jag som bloggare väldigt glad och nöjd när det visade sig att min förra hyresgäst hade lämnat just Ben & Jerry i min frys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0