Aftonbladet har inte alltid fel

Idag håller jag med Simon Bank, Samuel Eto'o och en protesterande man.

Varför?

Jo, det där med dräkterna är ju bara för mycket. Jag förstår inte på något vis hur en simdräkt kan bidra så mycket som den uppenbarligen gör. När till och med internationella simförbundet har förbjudit den nya dräkten för att den är prestationshöjande så känns det inte helt rätt. Att sedan svensk media väljer att inte nämna att stjärnskottet Sara Sjöström använde den nya super-dräkten är en sak i sig. Igår slog till och med Michael Phelps näven i bordet och sa att det får vara nog. Jag håller med.

Samuel Eto'o då? Tja, kommentarer överflödig känns det som. Eto'o kör en lite ärligare entré än vad den goda Ibrahimovic stod för.

Den protesterande mannen då? Lika solklart som när det gällde Eto'o tycker jag. Berlusconi är en stor pajas och det kan inte sägas tillräckligt många gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0