Bytt är bytt

  • Gröna Brigadens ordförande la idag upp bilder från byggandet i Dackehallen. Om jag tolkar bilderna rätt så kommer skybaren byggas ovanför klubbrummet. Ett par panoramafönster så kan jag tänka mig att sitta där och smutta på ett glas skumpa under matcherna i höst.
  • Nu ringde precis Skånskan och nära på livekrockade i telefonen. Mycket spännande.
  • Åska och regn, inte direkt vad jag är ute efter så här års. Dagen började dock bra, en tidig promenad runt sjön och sen frukost framför Gomorron Sverige. Tänk om det kunde bli en vana.
  • Det är bytardag i Dackehallen den 8e augusti. Jag ser en uppenbar risk att Örebro Pirates/Vipers eller Växjö HC kommer dit för att försöka byta sig till vår tradition och identitet. Mörrum och Olofström vill säkerligen komma åt våra framgångar. Pantern och Kungälv lär vara där för att försöka byta sig till vår publik och LG Sports lär vara där och försöka byta sig till en bättre plats på läktaren...

Kommentarer
Postat av: LAkej

vad ska vi med eran kultur till? Pajasar!

2009-07-14 @ 18:21:59
Postat av: Roger

så det är sådana som du vi skattebetalare pröjsar till? För att du ska kunna ta din promenad runt Växjösjön och sedan titta på gomorron sverige och allmänt slappa.

2009-07-14 @ 18:25:02
Postat av: 1923...

...och sen börjar jag jobba kl 09.

2009-07-14 @ 18:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0