Torsdag morgon!

Det blev ånyo en löprunda igår kväll. Jag kände mig inte helt kry men kämpade mig ändå runt på 23 minuter. Strax efteråt började hela kroppen värka. Speciellt knän och fotleder ömmade, ett tecken jag brukar känna när jag får feber. Om jag hade feber  eller ej låter jag vara osagt, men väl hemma i lägenheten igen så var jag helt utslagen. Kroppen gjorde ont överallt och var helt uttömd på energi. Idag har jag dessutom varit och lämnat blod, så det är ingen stark bloggare som idag skriver till er.


Igår läste jag lite om Tingsryd Marknad. Läste om det arbete som delar ur Gröna Brigaden bidrog med för att få det att fungera. Det är väldigt, väldigt viktigt med frivilliga som bidrar runt föreningen. På senare år har jag varit väldigt dålig med att bidra till TAIF med dylika insatser, och det är inget jag är nöjd med. Men jag blev glad av att läsa att folk hjälper till. Därför drar jag nu mitt strå till stacken och blir i alla fall medlem i både TAIF och Brigaden.


Så dagens uppmaning lyder, lämna blod och bli medlem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0