Lederna värker fortfarande

  • Öl-diplomati var ett trevligt inslag. Valet av öl vet jag dock inte jag hurrar så mycket över, Obama drack Bud Light, anstår det verkligen en president?
  • Ska man analysera de nya bilderna från Dackehallen som dök upp häromdagen så tycker jag det ser bra ut. Om vi nu ska ha en Skybar i Dackehallen så är givetvis det viktiga att det blir en bar med många fönster ut mot isen. Det räcker ju inte med en liten vrå där vi kan hänga i pauserna, det ska vara en bar där man kan njuta av en öl och se på hockey samtidigt. Tolkar jag bilderna rätt så ser så även ut att vara fallet.
  • Sim-bloggen bloggar vidare. Det var storartat igår att se Michael Phelps krossa motstånd och världsrekord, utan någon slags super-dräkt. Likaså var det skönt att idag läsa en intervju med Sara Sjöström där hon inte hymlar om att hon gillar att vinna. Inga hycklerier a la´ "jag-tävlar-bara-för-att-det-är-kul-Carolina Klüft".
  • Någon Öl-diplomati blir det nog inte tal om ikväll. Men däremot verkar det som om det blir en spontan kväll på balkongen med ett par flaskor vin och med de närmaste och de vackraste. Det låter som en helt ok torsdag-kväll.

Kommentarer
Postat av: Verkligen !

Det anstår inte en president att dricka sådan smörja.



Tack för att du sa det om Küftan ! Skönt att hennes tid är förbi. Skillnaden på sak och person gör iof hennes prestationer oförglömmliga.

2009-07-30 @ 11:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0