Barnpiga


2-åringen

  • Det tar på krafterna att vara småbarnsförälder. I dagarna tre har jag varit på Östra Stranden i Halmstad och vaktat mina tre systersöner. Det blev mycket bad, mycket sol och en hel del lek i vågorna. En mycket lyckad liten resa, men nu är jag glad att vara tillbaka. Imorgon börjar allvaret, och det ser jag väldigt mycket fram emot.
  • Jag fick precis ett MMS från Almedalsveckan i Visby. En av mina favoriter skickade en bild från Socialdemokraternas scen där Marit Bergman uppträdde. Tre kvinnor jag beundrar på samma plats, Mona Sahlin, Marit Bergman, och sist men inte minst, den Vackra Damen från Flen. Alla vackra på sitt eget vis. 
  • Jag har en polare som ska hyra ut sin lägenhet. Tydligen har en av TAIF´s skäggprydda backar varit där med sin flickvän och tittat på den. När denna stora nyhet kom fram häromdagen försökte jag och Lidhultarn göra allt vad som stod i vår makt för att övertyga lägenhetsägaren om att TAIFaren skulle få lägenheten. Vi drog fram alla tänkbara argument till varför han är den perfekta hyresgästen. Oklart hur det hela slutade dock.
  • Imorgon blir det återigen inflyttning på Båtmanstorget, ska bli skönt att komma hem på allvar.

Kommentarer
Postat av: Tage E

Det finns massor av duktiga och trevliga sossar, du är en av dem och jag blir aldrig blir en rödstrumpa. Men Mona Sahlin ? nä fy fan hon drar ner er i träsket. Snudd på lågvattenmärke att beundra henne.

2009-07-02 @ 08:16:44
Postat av: Lidhultarn

Haha, bästa argumentet vi hade var ju solklart att med en taifare som hyresgäst behöver man aldrig bekymra dig för hyran, tjänar pengar som gräs...

2009-07-02 @ 18:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0