arrivederci

  • Växjö största balkong stod igår öppen för lite samkväm. Italienskan spenderade sin sista kväll i Kronoberg för den här gången i vårt sällskap. Nu ser vi inte henne förrän jul nästa gång. Den Vackra Damen från Flen var där och drack en flaska rosé. Lidhultarn var där och åt en pizza. Vi andra, vi drack folköl. Eftersom det var en ny arbetsdag idag så bröt vi upp redan vid midnatt, men likväl vaknar man idag och känner sig som om det hade varit en riktig helkväll på stan. Ofrånkomligen, så börjar vi bli gamla.
  • Antti Alamäki är ryktesvis skadad. Inte bra, men bättre att få en skada före säsongen än mitt under den. Vi har ju en ganska bred trupp oavsett, så det bör inte bli någon panik. Men tråkigt likväl.
  • Med tanke på hur fort helgerna brukar gå så är ett besök i Dackehallen väldigt nära förestående. Jag frågade Lidhultarn om han skulle med på tisdag, men han kastade ur sig att det ju är allt för gay att åka till Tingsryd för att kolla på en träning. Om det är gay eller inte kan jag inte svara på, men om det nu är det så är det ju lämpligt att vi åker dit nu när det är Pride och allt.
  • Jag fick ett SMS från innebandytränaren igår. På onsdag börjar vi tydligen träna, uteträning dessutom. Att träna innebandy utomhus utan klubba är ju inte direkt vad jag är sugen på. Suck.
  • Marit Bergman leder just nu P3 Musik. Jag gillar verkligen Marit så det är ett sant nöje att sitta framför radion idag.
  • Ikväll blir det sannerligen en lugn kväll, det behöver jag väldigt mycket känner jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skaffa twitter ikväll och låt mig veta när du gjort det. Det är som gjort för dig.

2009-07-31 @ 14:06:29
Postat av: 1923

Hm, du får nog komma med lite argument för att övertyga mig. Jag själv är ganska tveksam till Twitter-grejen, men å andra sidan vet jag knappt vad det är. Upplys mig!

2009-07-31 @ 19:57:49
URL: http://nittontjugotre.blogg.se/
Postat av: Tekning

I will do that when we are drinking champange in the Skybar.



Se vidimo !

2009-08-03 @ 13:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0