Vem Pra Bahia

Tisdagskvällen slutade på lokal och liveuppträde av ska-bandet Ska n´ Ska. Jag har aldrig varit den som står längst framme vid scenen och dansar, även om musiken får det att gunga ordentligt i knäna. Om det är bra så står jag med armarna i kors och trummar takten mot läpparna med ena pekfingret, det är min tell. I natt blev jag så oerhört sugen på att lyssna på Manu Chao, så när jag kom hem fick det bli ett par låtar på youtube när jag kom hem. Idag är det dock Timbuktu och Simone Moreno som står för morgon-musiken. Grym låt! P3´s musikjakten avlöser med Familjen´s 'Det snurrar i min skalle', Skånskans låt. En oerhört bra start på morgonen där ingen kan sitta still.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0