Julmirakel

  • På sistone har jag känt mig lite som en KHK-bloggare när det kommer till min innebandykarriär. Jag har varit förbannad sugen på att sluta eftersom det helt enkelt inte är kul längre. I dagarna har det dock kommit lite ny inspiration som kanske gör att det dröjer ytterligare en vecka eller två innan jag definitivt lägger klubban på hyllan.
  • Den vänstra musknappen på min laptop har inte fungerat på många år. Igår satt Italienskan och klickade vid min dator, ovetande om denna defekt. När jag undersökte vad det var hon klickade på så visade det sig att knappen som av ett mirakel nu helt plötsligt fungerar igen. Helt otroligt!
  • På tal om KHK-bloggar så har det nu dykt upp ännu en ny sådan. Återstår bara att se hur länge denna håller. När vi ändå är inne på bloggar så räknar jag med att Tom Larssons blogg uppdaterar med lite hockey-läsning för de som är intresserade av sånt. För er andra som nöjer er med att läsa mitt dravel så rekommenderar jag att stanna här.
  • Det är månader sedan jag åt en pizza senast, men ikväll tror jag det är dags. Canal+ visar Aston Villa - Liverpool FC och tillsammans med en kebabpizza från Exelle tror jag det kan bli ordentligt underhållande. Mitt spel på Football Manager har börjat halta lite och jag hoppas Liverpool ikväll kan ge mig lite nya infallsvinklar.
  • Heja Tingsryd!

Kommentarer
Postat av: Simon

Vilket lag spelar du i?

2009-12-30 @ 02:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0