En dag på CLV


Det dagliga besöket på Växjö lasarett är avklarat.

  • Jag har skrivit det förr men det tål att upprepas. Det finns vissa tjejer som är för snygga för sitt eget bästa, så snygga så man knappt vågar prata med dem. Igår kväll hade vi sällskap av just en sådan tjej, när det dock finns lika mycket på insidan som utsidan lovar så blir det en sann fröjd.
  • Arsenal - Aston Villa och Hull - Manchester United är en fullgod söndagsunderhållning.
  • Så var JVM igång och så gott som alla hockeybloggar skriver om gårdagens match mot tjeckerna. Jag nöjer mig med att konstatera att Tinsryd AIF spelade 1+3 poängmässigt och +4 i matchen, samt att pappa Patrik Larssons efternamn inte får plats på tröjan.
  • Jag och några av mina vänner är fasligt förtjust i På Spåret. Efter att ha sett reprisen av fredagens avsnitt så är jag inte ensam om att vara upprörd, det var något av det sämsta jag har sett. Hur fyra personer tillsammans kan lyckas få ihop så få poäng på så relativt enkla frågor är för mig en gåta.

Kommentarer
Postat av: Och ikväll

...gjorde verkligen inte Tingsryds-sönerna heller bort sig trots lite halvmedioker insats av laget som helhet...

2009-12-27 @ 23:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0