Christmas in Prison

Världens bästa jullåt.

  • Julen nalkas och det börjar bli dags att planera in dagarna. På lördag är det dags för julbord med innebandylaget. På måndag ska jag hem till mor och far för lite familjetraditioner innan jag går hem och dricker jul hos den Nyblivna Pappan. Jag inser dock att jag inte har börjat köpa julklappar ännu så det är nog dags att tag i den situationen imorgon.
  • Ikväll handlar debatt om Tiger Woods och hans otrohetsaffärer, och både Baren-Meral och Anna Anka ska dessutom tydligen delta. Det vill man ju för allt i världen inte missa...
  • Skåre, Mariestad, Skövde och Hästen hockey blir alltså motståndarna i Allettan. I Skåre hittar vi Fredrik Ljudén och i Hästen spelar Sebastian Ellerstad, Linus Näsström och Johan Olsson. Den sistnämna är nog inte så många som kommer ihåg, men övriga tre vet nog alla vilka det är. Ljudén har i år spelat elitseriematcher för Färjestad och både Ellerstad och Näsström har i år gjort väldigt mycket poäng. Välkomna tillbaka till Dackehallen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0