Regnet det bara öser ner...

  • Regnet det bara öser ner och jag är mer än måttligt söndags-uttråkad. Vad göra annat än att se på Kristallen-galan från i fredags och skriva på ännu ett meningslöst inlägg till en förhållandevis meningslös blogg.
  • När jag tittar på TAIF-klipp på youtube så kommer sedan Tempe12's Big 10 College Girl of May Farewell upp som förslag på andra klipp jag borde gilla. Jag undrar hur dessa bikini-tjejer är kopplade till TAIF.
  • Det blev nio rätt på tipset igår, i vanlig ordning.
  • Facebook bjuder på en hel del, på både gott och ont. På något vis klickade jag in mig på ett album innehållandes 127 bilder från en Ålandsfärja. Det specialla med just denna färjan var att det var 2000 Leksand-supporters ombord för att fira leksands 90-årsjubileum. Om fyra år fyller vi 90, men någon färja vet jag inte om jag vill fira det på.
  • J20 har i dagarna vunnit mot Troja och Rögle med 6-3 respektive 6-2. Det är skönt att se att grabbarna kan mäta sig med lagen som är lite mer etablerade i SuperElit. Imorgon ska grabbarna tydligen spela i Växjö Ishall. Det vore guld värt om jag kunde få lite tid över och kika förbi en sväng.
  • Jag såg att en av mina trogna läsare var orolig över min vikt och mitt osunda leverne. Jag kan lugna dig med att de största viktproblemen jag har haft de senare åren är att mina utlandsvistelser har fått mig att gå ner onaturligt mycket i vikt. Men det är ingen fara, jag är nog tillbaka runt någorlunda idealvikt. Men hur som helst, tack för omtanken. Det värmer.
  • J18 hade det tyngre, 0-6 mot Rögle är inget direkt glädjande resultat.
  • Förresten, den amatörmässiga okunnighet som är charmig hos LG Sports är inte fullt lika charmig när Arne Hegerfors står för den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0