Natten glittrar förföriskt...


Jag lät blomkrukorna stå ute på balkongen igår för att få lite sol.
Jag tror nog att sol kan vara ganska nyttigt i rimliga mängder.

  • Idag var det alltså dags för 1-årskalas. Vår polare har alltså bjudit hem oss föra att fira hans sons ettårsdag. Vi är faktiskt inte helt nöjda. Man bjuder inte sina vänner på barnkalas. Speciellt inte sina 22 närmsta vänner. Nåja, det är bara att göra det bästa av situationen.
  • Vår Sky Bar har startat en ny trend. Nu snackar alla om Skybarer. Här finner ni en ranking av världens tio bästa skybarer. Natten glittrar förföriskt och alla möjligheter är fortfarande öppna. Första mötet med en ny storstad vill man ha här, med en drink i handen högt ovanför marken. Jag tror fortfarande att det här är ett alldeles strålande projekt. 5 sorters öl och 3 sorters cider ska tydligen finnas i sortimentet i vår Skybar enligt uppgift från höga företrädare inom Gröna Brigaden. 70-80 personer ska förhoppningsvis få plats
  • Vi har sagt att vi ger barnkalaset två timmar. Sen går vi hem och roar oss nu istället med Fullham - Chelsea. Det passar oss bättre tror jag.
  • Jag såg idag Simpsons The Movie för första gången. Den var faktiskt bättre än vad jag trodde. Jag hade inte räknat med att de skulle kunna knyta ihop en story som räckte till en hel film, men jag tyckte det fungerade ganska bra.

Kommentarer
Postat av: Undrande

Hur var kalaset nu då? Uppföljning...

2009-08-24 @ 01:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0