Hjältar och Hjältinnor stannar kvar

  • Eftersom jag har varit utomlands under en längre period så har jag tidigare missat Friends reklam-film. Mobbing mot barn är ett jävla otyg som sätter allvarliga spår i de som drabbas av det. Nu har jag sett reklamfilmen och kan inte sluta nyna på den kent-låt som reklamfilmen mynnar ut i.
  • Det vore skönt om hockeyn kunde dra igång på allvar nu så vi kunde börja fokusera på den. Motståndarsupportrar fokuserar till stor del minst lika mycket på TAIF just nu och är bland annat förfärade över att TAIF eventuellt betalar ut lön till sina spelare. Det är oerhört låg nivå just nu och vi TAIFare är väl egentligen bara naiva som försöker försvara oss mot döva öron.
  • Så har Prinsessan Madeleine också gått och förlovat sig. Med andra ord är det nog dags att jag inser att jag inte kommer gifta mig kungligt och börjar se mig om på andra håll.
  • Det är en förbannat bra text, minst sagt...
Vi har väl inga hemligheter kvar
men det är så jävla fegt att ge sig av
Bohemerna, poeterna är svin
och On The Road den fånigaste skiten jag har läst
för Hjältar och Hjältinnor stannar kvar
med ryggen upp mot väggen
bara hud mot vassa eggen
och de rivs och slår och bits
för sina liv eller någon annans
de får ingen belöning
men de kräver ingenting
bara gör, biter ihop och håller käften

Kommentarer
Postat av: J

Det var ju tråkigt att höra , jag hade räknat med lite rött blod i kungahuset i framtiden..... ge inte upp än , det finns ju ett kungabarn kvar

2009-08-11 @ 19:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0