Så gick det

Medans våra juniorer vann med 5-3 i Växjö Ishall så fick jag ägna mig åt att räkna toarullar istället. Jag fick ett kort referat från en som däremot var på plats.

"4-0 till taif i första perioden sen i andra rasade det, lakers kämpa tebaka men Dahl gjorde ett riktigt snyggt mål och målisen imponerade. Samt Valbo-killen och Jonstorp-killen också. Det fanns 2 matchblad i hela hallen, Tisse snodde de framför ögonen på mig så jag kan inte alla namn. Synd du missade den matchen. Det var mkt tacklingar, faktiskt lite underhållande. Lagermyr var skadad kan jag tillägga också. Och Loket är skadad också så han är inte med imorgon. Hans armbåge hade visste inte läkt, eller så hade de blivit läkt och skadat igen. Hur som helst så är det armbågen igen."

Glädjande för övrigt att både Öster och Växjö BK tog viktiga segrar ikväll.


Kommentarer
Postat av: Tekning

Mycket roligt med Öster ikväll ! Mindre roligt att jag inte kan se Barcelona på TV ikväll, måste bearbeta hyresvärden.



Hade man fått reda på vad inventeringar innebar hade man förmodligen gjort ett annat yrkesval :-) Var glada att en järnhandel inte sponsrar er då hade du fått räkna spik !

2009-08-31 @ 22:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0