God afton!

  • Idag gjorde jag comeback på innebandyplanen efter 8 månaders frånvaro. Det var minst sagt ringrostigt men ruskigt kul att vara igång igen. Det blir ytterligare två träningar innan veckan är över så nu är det bara att börja vänja sig vid att det värker lite här och var i kroppen.
  • Öster - Värnamo 1 - 0, det tackar vi för. Öster fortsätter vinna och hänger med i toppen av serien. Det kan nog bli en rolig höst för de rödblå.
  • Dagens politiska inlägg, allt  fler friskolor drabbas eller hotas av konkurs. Det kanske inte är en bra idé att lägga ett vinstintresse i skolan och göra elever till en handelsvara trots allt? Tänk vad tråkigt det blir när det är äldreboende eller sjukhus som börjar gå i konkurs...
  • Jag snackade lagkamrat ikväll på träningen. Han hade varit på hockeyn i helgen och berättade att; "Tingsryd-klacken var riktigt bra och höll närapå Elitserie-klass, att att Lakers fick in massa pengar (svart?) i entré-avgift och att Karlskrona-fansen bar skinnväst". Jag blir lite orolig av de senare nyheterna, och tycker det är tråkigt att jag måste skriva dem.
  • Imorgon kommer Växjös bästa bartender till stan och en lunch ska vi nog hinna med. Det ser jag fram emot.

Kommentarer
Postat av: Anders

"...och tycker det är tråkigt att jag måste skriva dem."



Klockrent! :-)

2009-08-10 @ 22:35:10
Postat av: Pontus

Precis som Axel Johansson håller även denna bloggen världsklass! :)

2009-08-10 @ 23:30:12
Postat av: Krut

Bästa idag! Fortsätt såhär!

2009-08-11 @ 08:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0