Fredag

  • Så börjar det väl så smått bli dags för Hockey-VM igen. Jag antar att mina möjligheter att följa spektaklet kommer vara ganska begränsade, vilket faktiskt är synd. Det är populärt att klaga på turneringen och förklara den som helt ointressant. Det har även jag gjort en gång i tiden. Dock är jag ju ganska medveten om att jag sitter där år efter år och kollar på matcherna. Hockey-VM en lördagkväll med polarna är god underhållning.

  • Igår kväll var jag på koreanskt nöjespalats. Det erbjöds live-underhållning i form av någon slags hybrid mellan pojkband och dansband. Sex killar i glittriga kostymer med solglasögon, kepsar, nitband, hängslen, mantlar och nyckelkedjor mimade på scenen. Less is more är det som gäller i Korea, här kan det inte bli för många asscesoarer.
  • Arvidsson har skrivit på för Karlskrona, skönt det. Nu hoppas vi bara på att Jacobsson skriver på ett nytt kontrakt för Lakers också så vi slipper oroa oss för honom.
  • Debatt på SVT Play och Ekwall vs Lundh på Fotbollskanalen inledde min fredag och nu är jag redo för nya äventyr. Det står absolut ingenting på schemat idag, vilket känns väldigt skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0