Itaweon Market

Igår åkte vi in till Seoul för att shoppa. Jag lovade mig själv på förhand att inte åka hem från Seoul innan jag hade köpt minst två nya tröjor. Dessutom lovade jag att inte köpa en grönvit, eftersom det börjar bli lite mycket av den varan nu. Dock slutade det inte sämre än att jag kom hem med luvtröjan ovan. Fast om man ska vara noggrann så är den egentligen grön och silverfärgad, så jag tror nog det kommer fungera trots allt.

Efter en dags shopping kan vi konstatera att koeranska affärer inte är gjorde för västerlänningar, storlekarna är minimala och det där med att köpa nya skor kan jag nog ge upp.

Jag är förresten skyldig er en bild på "halsduk+staty"-temat, det vore väl dumt att sluta med den traditionen nu, jag vill inte vara orsak till att någon trend bryts. Så fort tvätten är klar så ger jag mig ut med halsduk och kamera.

Förresten kan jag inte låta bli att fundera på vem den snygga tjejen i vitt mitt på denna bilden är.

Jag undrar om det verkligen är ok att jag som hockey-bloggare inatt var på karaoke för tredje kvällen den här veckan. Säga vad man vill, men testosteronet sprudlar ju inte när jag står där och sjunger Westlife. Men jag antar man får se till fördelarna också, cost and benefits som vi säger.

Kommentarer
Postat av: Grönvit elit

Det är helt ok med karaoke. Vet själv hur man blir när man tankat lite och tror man har en sammetslen stämma..

2009-04-04 @ 06:55:21
URL: http://gronvitelit.blogspot.com
Postat av: lissel

Då är vi 2 som tycker att hon är snygg :D



Var på plats i Nybro och stod inte långt framför henne. Kollade ett par gånger på henne under pauserna och jag säger bara en sak: wow :)

2009-04-04 @ 11:17:29
URL: http://lissel.sportsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0